Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-10, 15:36   #30
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: En formiddag i Trondheim - hva gjør man?

Opprinnelig lagt inn av Tåtti, her.

Jeg tar jo buss forbi Dromedar hver dag i 7-ishtiden, kanskje jeg kunne hoppet av og holdt deg med selskap over frokostkaffen? Hvis jeg hadde turt. :sjenert IRL:

Opprinnelig lagt inn av Noba, her.

Jeg gjør også gjerne det om mannen kan levere ungene.

Det hadde vært veldig hyggelig, selv om jeg også er litt RL-sjenert... Sist jeg var i Trondheim feiga jeg ut av en avtale med Maz. Men man må jo svelge i seg slikt, og siden den tid har jeg turt å treffe opp til flere nettvenner. Klokka 7 om morgenen klarer man vel heller ikke være så veldig blyg? Og Noba, vi har jo nettkjent hverandre en stund nå...

Opprinnelig lagt inn av Noba, her.

Om du er på Dragvoll og skal være i møte til kl 15 så rekker du ikke noe tog kl 15.25 altså. På den tiden er det sneglefart og mer til inn til byen.

Hvor lang tid tar det med drosje fra Dragvoll? Jeg har aldri vært der før. Regner med jeg kan snike meg unna før - har sagt fra at jeg må rekke det toget.