Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-10, 19:47   #1
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Ny pc - hva trenger jeg for å være godt beskyttet mot virus o.l.?

Jeg har fått meg ny pc - igjen. En Acer denne gang. Den forrige avgikk ved døden for noen dager siden, og jeg aner ikke om det er virus eller noe annet som tok knekken på den. Jeg brukte AVG antivirus på den, og den fant aldri noe feil, likevel kom det opp meldinger som: "fatal system error" o.l.

Nå er jeg innstallert Avast antivirus, etter å ha lest her inne. Hva mer trenger jeg? Jeg forsøkte å laste ned noe CrapCleaner greier, men fikk beskjed om at det var over 800 kritiske feil på maskinen min, og jeg hadde bare 25 reperasjoner, for å få fikset alle feil, så måtte jeg kjøpe fullversjonen. Dette ble jeg skeptisk til, og avinnstallerte hele greia igjen.

Kan noen gi meg direkte linker til hva mer enn Avast jeg trenger?
Jeg er ganske amatør når det kommer til sånne ting som dette, så hjelp mottas med stor takk!

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat