Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-10, 20:28   #9
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tror du medfødte ansikts- og kroppstrekk kan si noe om personligheten til folk?

Det har jeg egentlig ikke tenkt noe særlig på før, men det finnes en type utseende hos kvinner som ikke tiltaler meg. Jeg har kjent flere som har den typen utseende, og alle har vist seg å være frekke og uforskammete, eier ikke respekt for andre og er av typen "jeg har alltid rett". Jeg har kjent så mange med denne type utseende at jeg kjenner det igjen når jeg ser det.
Jeg gir alltid ukjente en fair sjanse da jeg i utgangspunktet er åpen og interessert i å få nye bekjentskaper. Allikevel viser det seg gang på gang at de med dette utseende oppfører seg på samme måte. Det er utrolig rart.
Jeg har aldri problemer med folk av annet utseende enn disse damene.

Og nei.. jeg vil ikke si hvordan de ser ut.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat