Vis enkelt innlegg
Gammel 22-01-07, 11:30   #83
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juice? Det trodde jeg ikke ...

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

.

Hvor mye sukker et barn får i seg i det daglige avhenger veldig av hele familien. Jeg tror mye av problemet i forhold til sukker og barn ligger i daglig bruk av søte leskedrikker, søte frokostblandinger og søtt pålegg.
Hvis dette er en del av hverdagen har man ikke noe å gå på i forhold til utskeielser mener jeg. Hvis man derimot ikke har dette som hverdagskost ser jeg ikke det store problemet med at barnet får et kakestykke eller en kuli midt i uka.

Ja, det tror jeg også. Jeg lager maten fra bunn av, så jeg vet at det neppe er noen skjulte sukkerbomber jeg serverer til middag. Frokostblandinger er det bare mor som spiser og bortsett fra litt Prim enkelte dager i matpakken er kostholdet sukkerfri. Så litt søt på slutten av dagen har jeg ingen problemer med å "forsvare".

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat