Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-10, 21:29   #2
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Man trenger kanskje ikke gifte seg?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Uten at tærne mine er utpreget såre blir jeg også litt satt ut av de interessante (selvfølgelig satt på spissen) definisjonene på hva som er dårlige oppvekstvilkår for barn, og lurer på om jeg er fryktelig naiv som fortsatt har et lysegrønt håp om at kjærlighet og omsorg er de viktigste faktorene for at barn skal ha det fint, på tross av single foreldre, shabby leiligheter og kjedelige matpakker.

Min erfaring med barn og unge sier at du har pekt på de viktigste faktorene, ja.

Her har vi forresten nytt rekkehus og gifte foreldre, men nabolagets kjedeligste hastverksmatpakker. :håper vi ikke blir dømt ut fra de:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat