Vis enkelt innlegg
Gammel 10-01-10, 14:33   #35
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hooters til Stavanger?

Opprinnelig lagt inn av Jelena, her.

Greit at det er naturlig å kle av seg på stranden, men er det noe verre å se de i en kort shorts og en trang t-shirt på et serveringssted?

Setting har egentlig alt å si. Noe som er naturlig i en setting er ikke så naturlig i en annen.

Jeg ville synes det var helt greit å se nakne damer i dusjen i svømmehallen, men hadde det kommet dansende vrikkende nakne damer på podie eller dansegulvet i baren jeg var i, så hadde jeg dødd av ubehagelige følelser og følt for å komme meg derfra sporenstreks. Det samme ang. andre former for seksualitet. Jeg ville synes det var greit å se stasen til en (invitert) mann på mitt soverom, men virkelig ikke på et diskotek eller en mørk bakgate en sen kveld.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat