Vis enkelt innlegg
Gammel 10-01-10, 18:16   #11
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing fra tråden om å gjenkjenne FP-ere. Ville du gitt deg til kjenne?

Jeg hadde høyst sannsynlig ikke gitt meg til kjenne om jeg møtte noen sånn i forbifarten, men om jeg hadde begynt å jobbe et sted og kjent igjen noen fra nettet så hadde det vært litt rart å spille to forskjellige roller på en måte, da hadde jeg sagt i fra.

Det er lite sannsynlig at noen hadde kjent meg igjen sånn i forbifarten, jeg legger ikke ut bilder av meg selv. Jeg har ingen formening egentlig om jeg hadde ønsket om noen som kjente meg igjen skulle gi seg til kjenne egentlig. Litt sånn, whatever, tror jeg.