Vis enkelt innlegg
Gammel 11-01-10, 21:53   #2
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frornuftig kosthold for gravid og overvektig ?

Tja, jeg har ikke noen spesielle råd ift sitasjonen, men jeg har selv lagt på meg for mye på 20 uker (jula tok kaka liksom) og har følgende plan fremover:
Frokost: 2 knekkebrød med makrell i tomat, melk, evt også juice ELLER havregrøt med cottage cheese
Mellommåltider: Et par frukter daglig
Lunsj: 2-3 brødskiver med pålegg, alltid ha med grønnsaker til (har fått dilla på ridderost med tomatskiver); evt middagsrester
Middag: Normal middag, varierende typer
Kveldsmat: Yoghurt / drikkeyoghurt (dette for å holde magen litt ok, og fordi jeg har skrekkelig lyst på yoghurt for tiden)

Jeg er jo ikke kvalm, så jeg aner ikke om dette gav deg noen tips i det hele tatt.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat