Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-10, 09:21   #2
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 222
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg undrer meg på hvorfor...

Jeg er en av dem som kan riste litt på hodet av alternative mennesker (nå sist Mira Craig). Jeg prøver dog å ikke bli altfor ufin i reaksjonene.

For meg er det forskjell på overnaturlighet også. Jeg tror ikke at det finnes noe mer enn dette livet (selv om jeg til tider kan håpe), og gir da også uttrykk for det.

For meg er det litt samme greia som med religion. Jeg vil ha håndfaste bevis og tror mye mer på forskere enn på prester. Når jeg nå nevnte Mira også, så må jeg innrømme at jeg blir provosert over hennes siste uttalelser. Det blir så høytsvevende og merkelig at jeg lurer på om hun har svelga litt for mange tabletter den siste tiden.

Og forresten, hvis noen hadde kommet til meg og satt de hadde en sjette sans så hadde jeg fortere tenkt på å ringe psykiatrisk enn å høre mer etter. :skeptiker: