Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-10, 09:39   #8
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg undrer meg på hvorfor...

Jeg regner med at du henviser til meg ang. reklame i og med at jeg sa at jeg gremmes av å se reklamen fra dette showet på TV: Det er ikke så mye på grunn av det alternative innholdet, men at dette får stå uimotsagt, og at man hyrer inn hvem-som-helst som "eksperter" på området.

Jeg tror ikke på overnaturlige greier fordi jeg er ikke laget slik at jeg syns den mest spennende teorien er mest troverdig. Jeg syns som regel de teoriene som er basert i kunnskap man allerede har er de som virker mest troverdig. I tillegger det sunt at teorier blir utsatt for testing og debatt, ikke bare blind tro.

Jeg greier ikke alltid å være respektfull, det skal jeg innrømme, men det går mer på det Esme sier, at New Agere forlager å bli tatt alvorlig uten noe å komme med. Her inne f.eks. har jeg mye mer respekt for Zoe enn endel av de andre som forfekter samme syn, for hun er som regel ikke redd for å ta en diskusjon om det.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat