Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-10, 17:22   #5
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg undrer meg på hvorfor

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Slik jeg har forstått det, er det vel lettere å fange opp slike ting dersom man har ledetråder å gå etter? Jeg tenker på klær osv til mennesker som har forsvunnet. Med tanke på alt som skjer rundt om i hele verden er det rart om man skal være i stand til å catche ting man egentlig ikke er innstilt på å tenke på. Du får vel heller ikke inn TV2 hvis du har stillt inn tvn på NRK, eller ikke har slått den på i det hele tatt?
Med alle den kunnskapen og måleredskapene man har for å fange opp jordskjelv og alle politiske eksperter som finnes i verden, er det egentlig mer merkelig at disse ikke klarte å forutse hverken bombing av Bagdad eller tsunami.

Sammenligningen med tv-kanaler var jo helt fantastisk. Teknisk og fin.

...og både politiske eksperter og jordskjelvmåleinstrumenter fanget vel opp det de kunne fange opp, så vidt jeg vet.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat