Tråd: AMK, Oslo
Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-10, 09:05   #52
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.084
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: AMK, Oslo

Opprinnelig lagt inn av Siwa, her.

Min første reaksjon på dette var faktisk hvorfor ringte han som satt på Bjerke etter ambulanse, når den som trengte ambulanse var på Tøyen??

Såvidt jeg har skjønt, skyldes dette (enda) dårlige(re) norskkunnskaper hos dem som var på Tøyen, iallfall at de på Tøyen på et eller annet vis anmodet familien på Bjerke om å ringe for dem.

Jeg synes selvsagt ikke alle uttalelsen til AMK virker særlig ok her. Jeg har imidlertid forståelse for at AMK ikke kan sende ambulanse i hytt og pine uten ordentlige opplysninger. Jeg tipper AMK i Oslo får en del snåle henvendelser, og må sortere litt - dette er jo et ressursspørsmål. Hvis man stadig sender "galt" går det ut over andre det også. Det ER faktisk kronglete i en slik situasjon hvis man ikke er istand til å redegjøre ordentlig for tilstand og adresse. Det er synd, men sant.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er aktiv nå   Svar med sitat