Tråd: AMK, Oslo
Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-10, 09:40   #66
IdaM
Aktiv
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 137
IdaM har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: AMK, Oslo

Jeg må si meg enig med flere av dere her jeg. Det at politiet ble tilkalt er helt greit, men det er ikke greit å drive oppdragelse fra AMK sin side. Det er selvfølgelig heller ikke greit å komme med trusler, men jeg tror nok mye av dette kunne vært unngått dersom AMK hadde håndtert situasjonen annerledes. Jeg hadde nok også blitt irrasjonell dersom jeg befant meg i samme situasjon (men definitivt ikke kommet med drapstrusler altså).
Hele saken kan jo stille seg annerledes dersom det er klippet vekk en del av samtalen hvor AMK faktisk beroliger osv, men slik denne saken fremstilles nå, er måten innringer møtes på helt uakseptabel. Slik arroganse ville jeg ikke like å bli møtt med uansett hvor jeg ringer! Det skal selvfølgelig også sies at det er en del av jobben deres å få roet innringer ned, slik at man kan få nødvendig informasjon og måten det ble forsøkt gjort på i dette tilfellet... Vel, den virket i allefall ikke. Dette bør de nå være klar over uansett hvor mange "snåle" telefoner de mottar daglig.

__________________
Storesøster 02
Lillesøster og Lillebror 07
IdaM er ikke aktiv   Svar med sitat