Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-10, 23:43   #313
carolin
Har laget seg en tittel

carolin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg undrer meg på hvorfor

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Det er vel ganske logisk, er det ikke? Ting man kun har vage sannheter/teorier om, som det er lett å spinne rundt, gjøre skummelt.

Jeg kom på en litt morsom historie. Eller litt flau alt ettersom.

For en stund tilbake så lå jeg i badekaret og slappet av. Jeg hadde nettopp lest en bok om skytsengler tror jeg det var og tankene begynte å spinne litt rundt det jeg hadde lest. Så tøffa meg fant det for godt å utfordre skjebnen og skulle se om det virkelig var mulig å få kontakt.

"Hvis det er noen her gi meg et tegn" sa jeg. Jeg hadde ikke mer enn sagt det så datt det en full shampoflaske ned fra vinduskarmen og rett i gulvet.

Carolin var plutselig ikke så tøff lenger og hoppet ut av badekaret full i skum og greier og løp ut av badet. "bare glem det!" skrek jeg inn til shampoflasken. Å dusje av meg skummet turde jeg ikke den kvelden.