Vis enkelt innlegg
Gammel 14-01-10, 00:30   #7
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vet du hva som er årsaken til luftproblemene i Bergen?

Opprinnelig lagt inn av carolin, her.

Jeg har ikke tatt bussen enda i år, men jeg vet barnebillettene har steget til 13 kr. Jeg tok bussen til byen en gang i fjor og det kostet meg en formue. Husker ikke hvor mye, men jeg betalte både på hylkje og på terminalen, og så tilbake igjen. Bilen bruker 3-4liter frem og tilbake så det koster ikke allverden for meg å kjøre.

Nå er det ikke så ofte jeg er i byen ellers så hadde jeg nok prøvd å tenke mer miljøvennlig. Men igjen, med dårlig økonomi og bor på landet så måtte kollektivtilbudet ha blitt bedre.

Er det ikke en fastpris innen Bergen kommune, da? Hvis det stemmer at barnebilletten koster 13 nå, tipper jeg at en voksenbillett koster 25 eller 26. Det høres rart ut at du måtte betale både på Hylkje og i Åsane. Etter mine beregninger skal det koste 50 kr tur-retur fra deg til byen. Selvfølgelig mer hvis du tok nattbuss.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat