Tråd: Disney on ice
Vis enkelt innlegg
Gammel 14-01-10, 21:41   #14
LittLemen
Bør lage seg en tittel selv

LittLemen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Disney on ice

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Satt dere da helt øverst på toppen på de bratteste setene? Der synes ikke jeg det ser noe fint ut og sitte i alle fall. Vi satt på rad 21 på første feltet ett år og mine unger syntes det ble for langt unna selv om vi så fint. Året etter satt vi på rad 2 og da kan de gå helt nedat isen helt på slutten og de hadde stjerner i øynene etter å ha sett dem så nærme og til og med tatt på dem og hilst på noen av dem.

Vi har sittet både helt oppe på de bratteste setene og nærme isen. Jeg synes begge deler har fungert fint og gitt gode opplevelser. Nå fikk denne tråden meg til å bestille billetter i år også - nå ble det forholdsvis langt opp og i svingen - ny plassering, men satser på at det også funker bra

Ringte forresten for å sjekke aldersgrensen for barnebillett (var usikker på om jeg måtte kjøpe billett til snart toåringen) og fikk beskjed om at barn under tre år er gratis (hvis de kan sitte på fanget, så klart).