Vis enkelt innlegg
Gammel 15-01-10, 13:08   #51
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uhemmet sjølskryt - jeg har sydd vognpose til Lillemann

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Men har dere ikke pose som er tilpasset stolen hans?
Naboene her har det, men de må ha jakke på da. Det slipper lillemann nå kanskje?

Jo, han har en deilig ullpose som er god og varm, og som rekker ham opp til livet, så vi er nødt til å ha på jakke, ja. Den blir veldig fin å bruke igjen utover våren, når det klarer seg med ei lett jakke. Nå som det er såpass kaldt, er det et pes.

Og nå gidder jeg ikke mer pes.

Lammeskinnfellen som lå i kottet har nå forresten fått nytt liv i vogna, men selehull og alt, og passer perfekt til å varme rygg og rumpe.

Takk for gode ord og skryt, forresten. Jeg er nesten litt umoralsk fornøyd med meg sjøl akkurat nå.

Dessuten - he he. Jeg hadde igjen to "lapper" av dyne etter at jeg sydde til dyna til posen. Hver for seg var disse lappene passe ubrukelige, men da jeg sydde dem sammen, ble det en akkurat perfekt dundyne til bruk i bilen. Sydde dynterekk til den og alt.

Vi ble nemlig sittende og gruble litt i går, gubben og jeg. Det er jo fint og kjekt og alt det der at vi ikke trenger kle på Lillemann så mye når han er ute i vogna, men så skal han inn i bilen, og der er det kaldt. Hva gjør vi så?

Problem solved.

(Ugh, nå er jeg så sjølgod her at det nesten blir litt kvalmt. )

Ja - dessuten er det ikke hull til selene i posen vi har fått fra hjelpemiddelsentralen, så vi får ikke dratt posen skikkelig igjen, da selene må ligge utenpå. Smart? Ikke veldig.