Tråd: Statussymbol
Vis enkelt innlegg
Gammel 23-01-07, 10:38   #96
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Statussymbol

Men da er vi tilbake til start, er vi ikke, Elin? Det begynte vel med at Hattifnatten mente at vi burde (alle) forbruke mindre, og gjøre vår del. Jeg har ikke tenkt å bruke pekefinger mot naboen min som fiser av gårde til hytten sin hver helg, når jeg reiser så mye med fly som jeg gjør. Men jeg har likevel lov til å si at JEG ikke vil ha hytte på fjellet fordi jeg mener det forsøpler fellesområdet vårt og at palasser er unødvendig rovdrift på naturressursene. Fordømmer synden, ikke synderen, see?

Og det HADDE jo vært bedre hvis du hadde hatt en liten ny Golf i stedet for SUV, hadde det ikke? På samme måte som det hadde vært bedre om jeg tok hele permisjonen hjemme i stedet for å fly avgårde til Toscana? Jeg tar den på meg, gjør du?

- No. 4 -

Sist redigert av Candy Darling : 23-01-07 kl 10:39. Årsak: No pun intended
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat