Tråd: Likestilling
Vis enkelt innlegg
Gammel 23-01-07, 11:16   #147
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Likestilling

Mannen min var hjemme hele det første året til storesøster, men hadde bare to pluss fire uker pappapermisjon med de to andre, med yngstemann var han ikke alene en gang for jeg tok ferie samtidig. Jeg merker ingen forskjell i hans tilknytning til de to yngste i forhold til eldste og vice versa. Overhodet ingen forskjell. Hans omsorgsevne for de to yngste er like stor som for eldste og kontakten er like god til alle tre.

MEN vi prioriterer å bruke tiden vår på barna og som familie. Vi unngår reising og lange arbeidsdager som pesten og bruker tiden sammen med ungene mens de er våkne, vi har valgt bort egne fritidsaktiviteter som stjeler tiden fra familien og jeg tror grepene man gjør i hverdagen er langt, langt viktigere enn om far er hjemme alene med babyen i en, tre eller åtte måneder for den saks skyld. Man kan ikke ta skippertak når det gjelder omsorgen, den må man vise hver dag.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat