Tråd: Statussymbol
Vis enkelt innlegg
Gammel 23-01-07, 11:23   #97
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Statussymbol

For regjeringa kan det verke som om gassferjene er eit statussymbol.
Samferdsleministeren seier at dei nye ferjene porduserer mindre CO2, enn dieselferjene, dette er berre rett til ei viss grad. Dei produserer mindre CO2 pr kW, men dei 4 gamle ferjene var på tilsaman 12000kW, medan dei 3 nye er på 30000 kW, slik at det totale utsleppet av klimagassen CO2 vil bli mykje større med dei nye ferjene. Det har og blitt sagt at svovelutsleppa skal reduserast med 100%, men det er bare det at det var ingen svovelutslipp frå dei gamle ferjene heller ...
http://www.bt.no/na24/article332627.ece

I tillegg kjenner eg at eg blir litt varm når eg les om at biodiesel er unnateke CO2 avgift, akkurat som om den CO2, er betre enn annan CO2. :gaaah:

Og kor rettferdig er det eigentleg å kjøpa CO2, kvoter frå u-land, eg trudde det var snakk om "leige" av kvotane, men det er jo kjempeurettferdig, tilslutt vil kanskje fattige land ha solgt heile kvotane sine, og kan deretter ikkje sleppa ut CO2, i det heile tatt. Korleis skal dei då kunne utviklast? Det høyrest jo så flott ut når regjeringa går ut og oppmodar til kjøp av kvotar.

Sist redigert av annemede : 23-01-07 kl 11:29. Årsak: fant litt meir fakta ...
annemede er ikke aktiv   Svar med sitat