Vis enkelt innlegg
Gammel 18-01-10, 17:34   #5
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan bør maten du spiser være laget?

Jeg skal sjekke opp i følgende:
- at klærne vi bruker er økologiske og bomullen har grodd et sted der alle er venner og barnearbeid bare er noe de driver med fordi de synes det er kjekt. Ulla bør komme fra sauer som ikke blir skåret i så blodet renner, og som klippes av godkjente sauefrisører. Pels må unngås, også fuske, for det gir dårlige signaler om at man egentlig liker ekte pels fra hårete dyr.
-at maten ikke inneholder for mye fett, sukker, hvitt hvetemel og acryl-et-eller-annet, e-stoffer og annet som kroppen sikkert ikke har godt av.
- at klær og hus vaskes med vaskenøtter og ikke-pafymerte remedier, eller aller helst ikke vaskes med vann, om man klarer å la være.
- at man legger inn vannbåren varme for å ikke bli flau over røyken som kommer fra vedovnen, for ikke å snakke om panelovner, da bør man helst la være å ha hus å varme opp. Dusje bør man bare gjøre av og til, helst under to minutter.
- at man smører og sminker seg med noe man har kokt selv, da er man sikker på at det ikke har gått med et par rotter i prosessen.

og det er sikkert mer...

Jeg prøver, men jeg blir litt sliten av alt jeg skal tenke på.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat