Vis enkelt innlegg
Gammel 18-01-10, 21:53   #29
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell i Trondheim? (Med Coop-tilbud)

Av "steder med god mat til en rimelig penge", kan jeg for eksempel anbefale:

• Pair-a-dice. Klassisk amerikansk diner med romslige porsjoner og hyggelig personale. Milkshaken er et must.
  • Graffi Grill & Bar. Utmerket barbecue i ganske hyggelige omgivelser. Se opp for horder av studenter.
  • Trondheim mikrobryggeri. Det er en stund siden jeg var her, men med forbehold om at noe har skjedd i det siste, kan denne anbefales. Mat med masse og god smak. Ølet deres kan jeg personlig ikke anbefale, men mange liker visst sånt øl også. NB. Sentralt, men bortgjemt og vanskelig å finne. Sjekk kart og noter veibeskrivelse.
  • Kos Bar og Lounge. Asiatisk i hyggelige lokaler. Jeg har bare vært her én gang, så jeg kan ikke si noe om de alltid er gode, men jeg fikk i alle fall utmerket mat.
  • Credo Bar. Credo er byens aller beste restaurant (med prisen som hører til). I etasjen over restauranten (med inngang fra side-veita) ligger en bar/kafé, og her kan man få "dagens", som av og til er rester fra restauranten og av og til bare er veldig god hverdagsmat. Av og til har de også himmelske rester av restaurantens dessert.
  • Ramp. Billig og godt, og trolig Trondheims absolutte "mest for pengene"-sted. NB. Ligger på "Svartlamon", som er et lite stykke utenfor byen.
Hvis du vil opp noen hakk, så er følgende "minst 1000 kr pr. pers"-restauranter de beste i Trondheim, etter min mening.
  • Credo. Ingen over, ingen ved siden. Kun dagens meny. Ikke a la carte.
  • Emilies. Perfekt for en romantisk middag for to. Også bare dagens meny.
  • To rom og kjøkken. Kanskje noe rimeligere, men ypperlig mat i klassiske restaurantomgivelser.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat