Tråd: Torchwood
Vis enkelt innlegg
Gammel 20-01-10, 13:20   #5
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Torchwood

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Oj, jeg er IKKE bekymret, det er bare å la være å se det om man ikke liker det. Enda mer Torchwood, kanskje til og med med Barrowman? Ja takk. Heller det enn å aldri mer få se en ny episode, jeg dør av tanken.

Barrowman er flott han (veldig, veldig, veldig flott), men Harkness skal være Harkness. Det er nok en del ved han Fox kommer til å sable ned for å tilpasse serie amerikanske seere.
Og hvis ikke så er det tross alt Fox det er snakk, hvis dette i mot all forutsetning blir bra så kommer de til å kansellere showet med en gang det begynner å bli spennende.
Eller gjøre som med Firefly, og sende episodene i tilfeldig, feil rekkefølge og deretter si at det er producernes feil som lagde en serie som "måtte sees kronologisk".

Det er selvsagt bare å ikke se, men som med de fleste andre britiske series gjort amerikanske så er det den amerikanske som blir standaren. Og det syns jeg kan være ganske ødeleggende. :vanskelig: