Vis enkelt innlegg
Gammel 24-01-10, 17:32   #17
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Genialt med to oppvaskmaskiner?

Jeg har flere ganger i det siste tenkt at det hadde vært noe for oss.

Jeg liker ikke å sette på oppvaskmaskin hvis den ikke er full.

Det ender ofte opp med masse oppvask som står på kjøkkenbenken mens maskinen går. Jeg er lei av å ha oppvask stående på kjøkkenbenken og hadde likt å heller ha en maskin nr. 2 å sette det i.
Jeg hadde uansett satt rene kopper og kar tilbake i skapene, men jeg hadde unngått alt det som hoper seg opp på benken.

Jeg er utrolig lat på oppvask og vasker omtrent alt i maskinen. Skal vi da lage ting fra bunnen av slik vi ofte gjør blir det ganske mye oppvask ut av det.

Det var enklere i Toro-perioden min da en gryte var det som trengtes til en middag.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat