Vis enkelt innlegg
Gammel 25-01-10, 19:15   #10
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Genialt med 2 oppvaskmaskiner?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Man har da ikke ting i skap - annet enn vinglass, glassboller, vaser og karafler? da jeg hadde mitt eget geniale kjøkken som jeg hadde planlagt selv, så hadde jeg alt i skuffer, og ungen, den gang 4 år, nådde alt. Det blir mye mer orden når man har mange mange skuffer, og setter kjeler, tallerkner og til og med vanlige kjøkkenglass oppi skuffene. Skuffene bør kles med matter/silikon el.

Jo, for tenk! Det er ikke alle som har metervis av plass til skuffeseksjoner. Skulle gjerne hatt det, men må (dessverre) ty til skap, siden 5 av 7 "underskap" går til oppvaskmaskin (bare én ), avfallsskap, varmtvannstank, komfyr, kjøleskap. Er fornøyd med å ha klemt inn to skuffeseksjoner.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat