Vis enkelt innlegg
Gammel 27-01-10, 14:50   #55
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.461
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En artikkel til ettertanke ...

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Det er jeg egentlig helt enig i. Men kanskje det at de melder seg inn i en sånn gruppe minner dem på nettopp dette? At det å minnes denne mannen er et symbol for nettopp det å bry seg om de ensomme rundt en som lever? (Jeg er svært selektiv på hvilke grupper jeg melder meg inn i på FB, så noe sånt ville jeg aldri ha meldt meg inn i)

Uten å ha noe som helst forbehold om det selvsagt, så tror jeg ikke det. Jeg tror de aller fleste føler at de har gjort noe når de videresender et kjedebrev med bønn om å sende en mail til en eller annen mailadresse man ikke har sjekket, eller når de har meldt seg inn i en slik gruppe. Jeg tror de tenker at det skal få andre til å ta ansvar.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat