Vis enkelt innlegg
Gammel 27-01-10, 15:06   #13
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rasistiske grupper på Facebook og språkbruk ...

Akkurat Mullaen klarer jeg ikke å oppdrive så mye sympati for. Men for meg er det et veldig langt skritt derfra til å aktivt gå ut å si at det var synd kula ikke traff. Jeg er mer likegyldig til det hele akkurat når det gjelder han.

Jeg har på lista mi også en aktiv FRP-politiker. Hun kjenner jeg som en klok og reflektert person, uten at jeg har gått i store politiske diskusjoner med henne. Men hun står ikke for lettvinte og rasistiske løsninger, og har heller ikke sett henne melde seg inn i slike grupper. Hun er en perifer venn i livet mitt men betyr mye for meg allikevel i form av at hun med sine ressurser har stilt opp for meg i tøffe tider. Så jeg siler ikke lista mi på bakgrunn av at noen er medlemmer i norges 2./3. største politiske parti.