Vis enkelt innlegg
Gammel 27-01-10, 21:24   #28
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere alternative, et spørsmål

Jeg så et tv-program en gang, skikkelig kvasi-vitenskaplige greier. Men de hadde undersøkt på mennesker som har og de som ikke har religiøse opplevelser, og funnet en eller annen forskjell i hjerneaktivitet. Det er alt for lenge siden jeg så det til at jeg kan gjengi korrekt, men det var litt interessant likevel.

Psykotiske personer _kan_ ha selvinnsikt nok til å ikke snakke med alle om vrangforestillingene sine, de kan virke helt normale utad og de kan til og med ha innsikt i at dette virker for fjernt til å være sant. Det kan ikke være helt lett å skille det der? Selv om psykoser har tendens til å være det samme hele tiden, mens religiøse opplevelser kanskje varierer noe mer?