Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-10, 10:48   #19
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan vi ha med baby i bryllup?

Opprinnelig lagt inn av LilleBulla, her.

Spør brudeparet, og respekter det dersom de sier nei. Jeg sa nei til barn i mitt bryllup, jeg var midt i en sårbar barnløsperioden, hadde prøvd i flere år, og ønsket ikke å "dele" byllupet med gråtende barn. Om de sier nei får dere heller droppe det, evnt bare en av dere dra.

Ser den, og det er jo dem som ikke går ut med gråtende barn, men blir sittende lenger enn nødvendig. Jeg ville selvfølgelig prioritert brudeparet, og gått ut med en gang utenfor hørevidde, hvis barnet begynte å gråte. Heldigvis har vi et barn som er svært rolig pr. nå ihvertfall. Men alt dette vet jo ikke brudeparet.
Jeg vil at mannen skal ihvertfall spørre. Men han vil ikke. Så vi står litt bom fast her.
Han får dra alene kanskje da.. Men da vil han jo være borte i tre dager, og han reiser/ jobber døgnet rundt som det er, så jeg ville gjerne vært med ham.
Brudeparet har barn selv, så det kan jo være at disse skal være med uansett.