Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-10, 20:35   #54
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan vi ha med baby i bryllup?

Godt at det ordnet seg!

Vi skal i bryllup i sommer, og jeg tror ikke barn kommer til å bli invitert. Det er heldigvis i hjemkommunen vår, og jeg har alt ordnet barnepass til lillegutt under vielsen, så det ikke blir skrik og skrål da. Småtten er ikke mer enn tre måneder på det tidspunktet, og jeg kan jo ikke si nå om jeg klarer å pumpe ut melk eller om han i det hele tatt tar flaske, så det er ikke aktuelt å la ham være hos barnevakt en hel dag. Hvis jeg skal være med på middagen vil jeg ha ham med meg, så vi kommer selvfølgelig til å spørre om det er greit. I så fall får han ligge i vogna i rommet ved siden av med babycall - og den trenger vi ikke ha lyd på en gang. Hvis det ikke er i orden får mannen dra aleine, eller jeg stiller deler av kvelden dersom det lar seg gjøre.

Vi giftet oss i fjor sommer, og et av venneparene våre hadde da fersk baby. Vi sendte ut invitasjonene før barnet var født, så hun fikk ikke navnet sitt i invitasjonen. Mannen min informerte foreldrene muntlig at de gjerne måtte ta med barnet, men de hadde alt ordnet barnevakt under middagen. Ungen var med i kirka, og det var bare koselig - men mammaen var redd ungen skulle stjele showet skjønte jeg, for jeg fikk jo knapt hilse på henne.

Jeg synes i utgangspunktet at bryllup er "voksenfest", men barn som må ammes eller har spesielle behov er unntak.

Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat