Vis enkelt innlegg
Gammel 30-01-10, 01:18   #6
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere gode på å lyge og å være falske?

Mener du slik "høflighestlyving" eller hva snakker du om? Generelt så skal man selvsagt ikke lyve og jeg kan ikke si at jeg lyver mye. Men det skjer. Som i følgende situasjon. En venninne eller noen jeg ikke kjenner så godt sier: "Åhhhh jeg er sååååå fornøyd med de nye buksene jeg har kjøpt, syns du ikke de sitter utrolig godt?" Om jeg da syns at de ikke als sitter godt så svarer jeg kanskje ikke det for å gjøre vedkommende lei seg. Om situajsonen tilsier at jeg kan svare noe annet som så kan det bli noe som: "Så gøy med nye bukser!" Men om jeg føler at jeg må svare direkte på spørsmålet så kan jeg si "Ja, de satt jo greit." Noen ganger så kan jeg lyve på den måten når noen allerede har kjøpt tingen, hadde vedkommende stått i butikken og spurt meg før kjøp, hadde jeg derimot sagt hva jeg syntes.

Litt for trett for å skrive bra i kveld tror jeg, men jeg håper at det ble forståelig. Det skjer heldigvis ikke ofte, men det at jeg skal være helt ærlig i en slik eller tilsvarende situasjon føler jeg som mindre viktig enn at jeg kanskje får vedkommende til å føle at hun har gjort et mislykket kjøp.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat