Vis enkelt innlegg
Gammel 30-01-10, 09:34   #18
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er dere gode på å lyge og å være falske?

Dersom jeg får direktespørsmål av personlig karakter som jeg synes er ubehagelige (eks vedr graviditet/barnløshet, hva jeg tenker videre mht jobb osv), så har jeg ingen problemer med å feie de bort med enten en hvit løgn eller et bablesvar, dersom det er noe som inngår i det du beskriver som falskhet. Jeg føler på ingen måte at jeg MÅ svare ærlig og oppriktig på alt. Jeg klarer også utmerket å spille på ulike sider av meg selv i ulike situasjoner, og viser på ingen måte hele registeret hele tiden. Jeg klarer med andre ord å tilpasse meg. Men nei, jeg er ingen lystløgner som går rundt og forteller skrøner støtt.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat