Vis enkelt innlegg
Gammel 25-01-07, 01:47   #19
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som kan det med bikkjer?

Opprinnelig lagt inn av Ladybug, her.

Hmmmm... da har ikke jeg flere forslag
Flott at han er tillitsfull Tissingen gir seg nok etterhvert skal du se. Dere følger jo "oppskriften" ser jeg!

Det med klatring på rangstigen er velkjent, ja. Minnes enda den gangen vår flotte Rotweiler hann kom i ungdomsopprør, og skulle prøve å bestemme over meg...Han flekket tenner til meg en gang jeg gav han beskjed om å gå på plass og legge seg Da tenkte jeg nå, eller aldri og så måtte jeg tvinge han til å underkaste seg. For å si det slik, det var ikke så lett. Men jeg klarte det, og etter den episoden forstod han hvor sin plass i familien var.

Hva slags hund er det dere har?

Det er en dachs.
Snakket med min venninne nå ikveld, og hun sa at skvetting (markering) for den rasen ikke var uvanelig.
Hvis det ikke gav seg når han var rundt året, så var kastrering et alternativ.
Vetrinæren har en lik hund og hun hadde vanvittig problemer med markering overalt. Og det gikk over etter han ble kastrert.

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat