Vis enkelt innlegg
Gammel 03-02-10, 17:17   #26
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Press om valpekull fra hundeoppdretter

Opprinnelig lagt inn av lillemy01, her.


Men altså har du vert på hundeutstilling med hunden din?? HVis du ikke har det og oppdretter ikke stillte det som kriterie anser jeg ikke denne oppretteren som seriøs! Hunden SKALL stilles (eller metaltestes, andre meritter feks, agility jakt,osv) den skall ikke avles på før dette er gjort! En opdretter skall ikke foreslå noe slikt uten at dette er gjort. Hvis opdretteren hadde vert så optatt av linjen denne hunden har hadde hun ikke solgt den eventuellt satt den ut på for. De fleste hunderasene har ett minimumskrav på oppnådde resultater som avlskrav. Mine avlskrav innebærer i hvertfall ett cert på hunden (helst tre), sunn (testet for diverse sykdommer typisk for rasen) og passende med mitt avlsarbeid. Så er noe av dette blittn gjennomført?? Hvis ikke og opdretteren ikke har krevd noe av dette, hadde jeg deffinitivt ikke satt valper på hunden. Det finnes VELDIG mange valper og kun de færesste tispene egner seg for oppdrett. Så jeg hadde sagt dette til opdretteren om hun fortsatte å mase nemlig at du anser dette som useriøst og ikke ønsker å ta del i useriøst hundeopdrett.

Dette tok jeg egentlig forgitt at var gjennomført.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat