Vis enkelt innlegg
Gammel 05-02-10, 11:58   #16
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.957
Blogginnlegg: 838
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spinnoff: Idretter med slankepress

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Mamma sitter og spiser egen middag, da helst uten karbohydrater selvfølgelig.

Jeg spiser ofte egen middag, jeg. For jeg har cøliaki. Det går greit å forklare for barna at jeg ikke kan spise den samme pastaen som dem, siden det ikke er bra for meg. Noe lignende må det da gå an å si om det er fordi man prøver å gå ned i vekt (aller helst burde det vel holde å servere sunn og god mat til alle ved bordet).

Jeg har ikke all verdens positive annenhåndserfaringer fra ballettmiljøet. Men at det er en fantastisk danseform som kombinerer styrke, smidighet og musikk, er det ingen tvil om. Jeg hadde ikke hatt noen skrupler mot å sende barna mine (jente og gutt) på balett i ung alder, men jeg ville nok holdt igjen med tanke på operaballetten.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat