Vis enkelt innlegg
Gammel 05-02-10, 13:14   #113
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er rosa prinsessekjoler ødeleggende for likestillingen?

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Forresten, hvis man virkelig vil se et horribelt skrekkeskempel på dette så kan man jo bare ta turen til Hamleys i London. Oversikten over hva som er i de forskjellige etasjene er selvfølgelig fargekodet. Floor 3 Girl toys og Floor 4 Boys toys, i rosa og blått selvfølgelig. Men det verste er å se forskjellen på disse to etasjene med tanke på innhold, det er til å bli skikkelig deprimert av Etasje 3 har nå til og med en mini neglesalong og beauty salong for jenter ... men lekene generelt er så helt tåplige, det er kun plastic fantasic, princess style, dukker, Hanna osv osv. Det er knapt noen kvalitetsleker. For all del, på gutte etasjen er det også mye blink og stygt men det er også, en stor del med av avdelingen med lego og andre fine leker som det ikke finnes noe tilsvarende av på jente etasjen.

Du skulle sett meg sist jeg var på Hamleys. Jeg regelrett FRÅDET og gikk resolutt og satte meg i kaffebaren på toppen og blånektet å være med i de kjønnsdelte etasjene. Svigerinna mi syntes jeg var sær. Hun syntes det var flott med kjønnsdelte etasjer, for da var det lettere å finne noe til guttungen siden man slapp å forholde seg til jentelekene. Nuvel, det er en gutt som ikke får gå med strømpebukse engang, fordi det er for jenter, så what can I say?

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat