Sv: Passe på så han ikke blir homo ...
Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.
Ser dere på 10 B? Dere vet han pene gutten med jentevenner som vil bli stylist og som tegner pene tegninger og ikke klarer å konsentrere seg eller ikke vil dusje med guttene, ikke vil delta i gymen... Det er så absurd at ingen kommenterer den store rosa elefanten som står midt i rommet, kun dekket av en liten serviett, altså. Han er ganske sikkert homo, (hvis ikke antennene mine er helt ødelagt) han går gjennom en kjempeidentitetskrise, klart han ikke greier å konsentrere seg! Han nekter selvsagt å dusje med gutter som sier ting som "homsejævler burde faen meg steines/kastreres/henges/bankes" eller lignende, som i hvertfall guttene i klassen min kunne finne på å si når de snakket om homser. Han vet ikke opp og ned på seg selv, og alle ignorerer elefanten midt i rommet og hadde det ikke vært for de superlærerne, hadde han vel aldri fått karakter i et eneste fag. Og alle vet hvordan statistikken ser ut for dem som ikke engang kommr inn på vgs. Det er rett i uløkka og uføretrygden, altså.
Ser ikke på 10B. Men hva er det du prøver å si her Mim?
|