Vis enkelt innlegg
Gammel 08-02-10, 23:56   #9
Odelia
Bør lage seg en tittel selv

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Å sitte på dopapir

Jeg er ikke interessert i å dele rumpe- (eller lår- for de som har faste rumper)bakterier med andre så her brukes papir på ringen, ja (uten at jeg er borti ringen - og ja, det krever av og til litt ekstra tid om man har valgt seg et trekkfullt toalett). Jeg er egentlig veldig for at man skal tåle vanlige bakterier, osv, men andres toalettbakterier trenger jeg ikke så jeg tar ikke i noe inne på et slikt toalett. Åpner døren til toalettet med foten eller i verste fall albuen, og bruker papir når jeg skal inn i båsen, låse, trekke i snora og låse meg ut (og på vasken, og såpedispenseren.. ). Så mange ganger som jeg har kommet inn på et toalett og sett gule dråper på ringen..

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat