Sv: Passe på så han ikke blir homo ...
Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.
Vet du, him, det jeg også tenker litt på, sånn i tillegg til at jeg flisespikker som vanlig, er at det er litt voldsomt å skulle kreve av barna sine at de skal være lykkelige for at man skal være fornøyd med dem. Ikke at jeg tror at særlig mange gjør det eksplisitt eller på en stygt ment måte, men jeg tror det er et sterkt krav/press mange føler, både fra (f.eks.) foreldre og fra seg selv, om at de bør klare å være lykkelige.
Vi er enige. (Jeg er bare mindre streng med formuleringene og kunne funnet på å si noe slik crap selv. Men det burde jeg egentlig slutte med. Det er så utrolig mange folk som "gjemmer seg bak ord". Jeg gjør det ikke, og da synes jeg innerst inne at jeg burde få lov å være litt sloppy. Litt som wikipedia. Grusomt at offentlige og semioffentlige bruker det, men jeg som privatperson blir litt annet. Men nå har jeg sluttet å bruke wikipedia som referanser, og nå tror jeg jaggu meg jeg skal slutte å bruke GPP også)