Vis enkelt innlegg
Gammel 09-02-10, 19:44   #1
kiki
Bør lage seg en tittel selv

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Plassering av bildelister

Jeg skal henge opp 2 bildelister på 120 cm hver over sofaen, på skrå under hverandre. Skal jeg gå ut fra midten på sofaryggen eller skal jeg gå ut fra midt mellom hjørnet på veggen og vitrineskapet? Det blir ikke så mye forskjell, men litt. Aller helst ville jeg hatt sofaen midt på veggen, og da hadde det ikke vært noe spørsmål. Men da er det ikke plass til stolen (som jeg ikke liker, men som vi må ha pga lite sitteplasser, og fordi vi ikke har råd til ny og større sofa med det første)

Plasserer jeg de midt på veggen, blir det rett ift sittegruppen, men skjevt ift sofaen, og plasserer jeg dem ut fra midten på sofaen blir det rett ift sofaen, men det ser kanskje skjevt ut ift veggen? (Og overse rotet. :nettopp lagt tre små: )