Vis enkelt innlegg
Gammel 26-01-07, 11:19   #5
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppringt av LUB

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Er ikke dette Landsforeningen mot/for Krybbedød i ny drakt? De er jo svært omdiskutert når det gjelder ekle telemarketingmetoder.

Jo, det er dem. Jeg er overrasket over at jeg ikke har hørt fra dem mens jeg var gravid eller etter at jeg fødte - trodde de ringte alle på det mest sårbare tidspunkt.

Dette med lodd irriterer meg også. Landsforeningen mot stoffmisbruk opererer på samme måte. Jeg ville absolutt foretrekke å overføre en sum som passet meg, men de insisterer på loddsalg. Og har man først kjøpt, ringer de gjerne flere ganger i måneden og maser om nye lodd.