Sv: Aldri vært så redd i mitt liv ...
Opprinnelig lagt inn av Polkadot, her.
Får inderlig håpe at de skjønner alvoret siden dere har barn. De vet jo hva slags forhold de har, og at det er mye fyll og bråk, så er det bare å krysse fingrene og håpe at de blir ydmyke og enige om at de ikke kan leie hos dere.
En enebolig/hytte i skogen ville vært bedre for dem....
Du kan tipse dem om Finnskogen. Der er det masse deilig hjemmebrent, kone-banking er dagligdags og små hus i skogen koster 2-3000 pr mnd å leie.
hmmmm............. skal du sende dem opp hit liksom Nei sett dem på ei øy. Gi dem en fiskekrok og båt. La dem prøve å klare seg der. Sørg for at det er såpass langt unna land at de ikke kan ro i land på flere år.....
Michayla: Dere har jammen vært uheldige med leieboerne. Vi leier også ut, men må si at jeg priser meg lykkelig for at vår leieboer er min far. Ei jeg kjenner har leid ut huset mens hun skulle bo i utlandet med barna. Nå viser det seg at leieboerne er narkomane og de nekter å flytte ut av huset. Hun ønsker å selge huset. Vet ikke hvordan det har gått nå, men hun var fortvilet i høst.
Syns det var dårlig gjort av referansen å ikke si noe om hvordan disse oppfører seg. Vil tro at han har fått med seg det. Et spørsmål å stille er om hvorfor de flyttet fra forrige sted. Forrige huseier bør kunne si noe om det.
Godt tips fra Mim. Det er mange rare foreldre der ute. Vi har et ansvar som medmennesker.
Vi er medlem i Huseiernes Landsforbund. Hadde en kjedelig sak for 12- 13 år siden med et hus vi bygde. Fikk god hjelp av jurister i forbundet. Anbefales.
Lykke til i dag. Håper dere blir kvitt dem nå.
|