Vis enkelt innlegg
Gammel 26-01-07, 11:47   #10
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Oppringt av LUB

Det stakk godt i meg iallfall. Der ligger min lille jente å sover på sofaen og de snakker om krybbedød og at de som ikke har opplevd det ikke kan forstå det Og at de som har opplevd det trenger noen likesinna å snakke med, og at de skulle danne gruppesamtaler og dette trengte de støtte til. SYnes jo det er fint å støtte, har sagt ja, men hvorfor kunne jeg ikke bare overføre direkte på konto? Han som ringte sa at jeg ikke kom til å få oppfølgingslodd, og satte meg over til sjefen for å bekrefte min godkjennelse. HUn sa også at jeg ikke skulle få noen oppfølgingslodd og at 15,- for porto var vel ingenting å betale(?) for loddene.... Jeg vil jo ikke ha lodd..

Menmen...jeg sa nå ja til å støtte dem med 300 + 15 kroner...
Er vel dømt til å få telefonselgere/sponsing hele livet nå....