Vis enkelt innlegg
Gammel 26-01-07, 14:37   #14
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 222
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppringt av LUB

Jeg kjenner jeg blir like opprørt hver gang vi diskuterer dette. (det er minst en slik tråd i uka på de forumene jeg henger på).

Ingen er vel uenige i at det er en god sak å støtte.
Alle foreldres verste mareritt er vel noe alle har tenkt på til tider.
Jeg har vært på kurs i regi av LUB, men er ikke medlem siden min sønn døde av sykdom, og der har jeg tatt opp dette med salgsmetodene.
Dette er et problem hele organisasjon er klar over, lei seg for og som de prøver å rette opp i.
Dessverre viser det seg gang på gang at dette skjer og at de ringer gravide og nybakte mødre fremdeles.

Jeg VET hvor sårt disse pengene trengs, jeg har sett med mine egne øyne hvor mye denne organisasjonen kan utrette. Jeg har lest forskningsrapporter de har fått istand, jeg vet også hvor viktig slike kurs er for foreldre som så sårt trenger hjelp.

Grunnen til at jeg blir lei meg hver gang jeg leser dette er fordi det er så mange som kategorisk avviser hele foreningen på bakgrunn av metoder et telemarketing-selskap står for.
Hvorfor foreningen ikke har klart å få bukt med problemet etter så mange år er utenfor min fatteevne, men det forandrer fremdeles ikke det faktum at det er viktig å støtte opp.

Forresten finnes det en annen organisasjon man kan støtte hvis man av prinsipp ikke vil støtte LUB, nemlig Et barn for lite