Vis enkelt innlegg
Gammel 13-02-10, 12:51   #5
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rasistiske grupper på Facebook og språkbruk ...

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Tja, jeg vet ikke om jeg vil kalle det fordommer en gang. Disse menneskene viser jo ganske tydelig at de ikke er spesielt oppvakte, både på den ene eller andre måten.

Enig med Glitter.

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

Jeg blir forresten litt satt ut av at man skal slette venner fordi de kanskje mener noe helt annet enn en selv..
Skal man bare ha venner som "mener det riktige", etter deres egen oppfatning av ting?
Det dere mener er det rette og alt annet er sprøyt?

Det handler ikke om å mene noe annet enn en selv.

Det går en grense for hva jeg (og forøvrig samfunnet generelt) anser som et minstekrav til anstendig menneskesyn/adferd.

Rasisme er utenfor min (og samfunnets) grense.