Vis enkelt innlegg
Gammel 13-02-10, 17:22   #8
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bør lærere tåle å bli spyttet på?

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Jeg nevnte forresten denne diskusjonen for søsteren min som studerer spes.ped. I følge henne har en stor del av elevene med atferdsvansker også faglige vansker. Jeg husker ikke ordrett hva hun sa, men hun snakket litt om hvordan det å møte opp til oppgaver man ikke mestrer hver eneste dag påvirker atferden og hvilken rolle man inntar.

Jeg lærte om betydningen av å være i flytsonen... En elev som ikke opplever mestring får heller ingen flyt. Noen ganger kan vel også faglige vansker føre til adferdsvansker. Og angst/skolevegring.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat