Sv: Ønsker anbefaling på koselig spisested i Trondheim
Opprinnelig lagt inn av Perhonen, her.
Mulig du har rett i forhold til det meste av menyen på Grønn Pepper. Jeg har bare spist Carne Asada, og den har jeg ikke funnet andre plasser og får ikke til å lage den selv. 
Jeg har vært en del på Grønn Pepper og for en del år siden var de faktisk ganske gode, men de siste årene synes jeg det er blitt elendig.
Maten har ferdigmatpreg og er veldig tam, i mine øyen. Nå skal det sies at jeg er litt bastant da, og når jeg har bestemt meg, så har jeg bestemt meg. 
Spikeren i kista kom ved ett besøk med jobben til Rochermannen.
Vi var ett stort selskap og hadde bestillt bord og retter fra menyen på forhånd, slik at de skulle få muligheten til å forberede seg. Vi fikk servert lunkne SantaMaria Fajitas og noe kjøttgreier som smakte som vanlig Taco-på det beste.
Servitørene var uproffe, kunne ikke svare på enkle spørsmål. Det var bestillt is til dessert, det tok en evighet og når den kom frem hadde den smeltet- suppe style. De hadde det utrolig travelt med å få oss ut, og kom med påfyll på kaffe før vi hadde rukket å starte på den første koppen og dett var dett.
Til alt overmål startet de å vaske ned kjøkkenet for kvelden (selv om vi ikke var der spes. sent) midt under middagen så vi satt der og "koste oss" med maten i grønnsåpe og salmiakk-lukt.
Dette var etter flere uheldige besøk der, så jeg vil som sagt ikke anbefale det stedet.