Vis enkelt innlegg
Gammel 13-02-10, 22:56   #18
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Baderomsinnredninger - overpriset!

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Hyacint: Det er valgfritt om man vil sette Godmorgen-skapene på bein eller henge dem på veggen. Vi har vårt på bein fordi veggen ikke er solid nok, men skulle vi ha hengt den på noe annen enn gipsvegg, hadde vi hengt den rett på veggen.

Det kan være de har endret på det i forhold til tidligere, da.

Pokker at vi ikke var på Ikea. Jeg liker Ikea, jeg, altså, men vi kom bare ikke på det. Nå er servantskap fra Linnbad bestilt. Men jeg tror jeg kommer til å bli veldig fornøyd med plassen. Vi har ikke plass til mye oppbevaring, men i Ingrid-skuffene er det veldig god plass.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat