Vis enkelt innlegg
Gammel 14-02-10, 12:28   #8
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor er det fint og varmt med barn i februar?

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Hvis dere syns det er greit å organisere litt på egenhånd, er Marokko godt og varmt i februar. Men jeg tror ikke det er noen som arrangerer charter dit lenger.

Jeg ser egentlig for meg type charter denne gangen. Ift seksåringen kunne jeg sikkert funnet på noe mer kreativt, men ift den minste vil jeg gjerne være et sted der jeg vet at alt er ganske ordnet. Jeg tror også han på snart 6 vil sette pris på en del basseng og litt lekekamerater og slikt (selv om han nå hevder at når babyen kommer, trenger han aldri kjede seg eller ha besøk mer, for han kan bare leke med babyen. Veldig søtt tenkt, men jeg ser for meg at realitetene blir litt annerledes).

Dere var jo et sted ifjor vinter, Inagh? Jeg husker at du ikke var så fornøyd med Sunving Resorten du var på da, men at kompisen til storebror var et sted som du mente så veldig bra ut?

apan er ikke aktiv   Svar med sitat