Vis enkelt innlegg
Gammel 16-02-10, 08:16   #7
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når er det på tide å bekymre seg?

Det høres ikke ut som en abort det, selv om jeg ikke skal si noe sikkert. Men de tegnene du har (blodig utflod, og faktisk ganske mye rent blod til tider) har jeg hatt i begynnelsen av begge mine svangerskap. Jeg var selvsagt bekymret, men alt var helt fint med fosteret. Jeg har visst ømme slimhinner i svangerskapene, sier legen, så jeg blør lett (ser ut som et slakt når jeg har hatt GU, feks, masse blod), og i mitt siste svangerskap lå morkaken og dekket over livmoråpningen, og det kunne visst også føre til lette blødninger.